دانلود بازی اندرویدی مبارزه آینده مارول (MARVEL Future Fight v1.4.1)
گلچین اشعار ناب، مطالب عمومی، علمی و آموزشی
دانلود بازی اندرویدی مبارزه آینده مارول (MARVEL Future Fight v1.4.1)
چهار شنبه 4 شهريور 1394 ساعت | بازديد : 883 | نويسنده : رامین | ( نظرات )

 

بازی زیبا و بسیار جذاب MARVEL Future Fight
 
یکی دیگر از سری بازی های شخصیت های MARVEL
 
برگرفته شده از فیلم The Avengers اما این بار با حضور شخصیت های بیشتر
 
محصولی از شرکت بازی سازی Netmarble Games کشور کره جنوبی
 
گرافیک عالی و مدل های سه بعدی + گیم پلی حرفه ای و روان
 
به همراه فایل دیتا + تریلر گیم پلی بازی
 
تست شده توسط APKTOPS
 
با امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی
 
توجه: برای اجرای این بازی می بایست اینترنت شما به طور مداوم متصل باشد و اگر لحظه ای اینترنت قطع شود، بازی پیغام متصل نبودن شبکه را نمایش می دهد و تنها راه ادامه بازی وصل شدن مجدد به اینترنت می باشد.
 

 

همه ما مخصوصاً افرادی که با فیلم های هالیوودی و به ویژه فیلم های اکشن و علمی تخیلی آشنا باشند، کمپانی MARVEL به خوبی می شناسند. یک کمپانی عظیم که ابتدا با انتشار کتاب های رمان و داستان های مصور (Comic) در مورد شخصیت های قهرمان و فرا بشری به محبوبیت عظیمی دست پیدا کرد. MARVEL بعد از اینکه با چند شرکت کوچک و بزرگ وارد همکاری های گسترده شد، پا به دنیای فیلم سازی گذاشت و با ساخت چندین فیلم با شخصیت های منحصر به فرد و متفاوت، به غول دنیای فیلم های حماسی و علمی تخیلی مبدل شد. همین محبوبیت باعث شد تا کمپانی های معتبر و ناشناس زیادی رو به ساخت بازی های شخصیت های MARVEL بیاورند.
 
ویژگی ها :
 
    گرافیک بسیار عالی و جزئیات بسیار بالا
    شخصیت پردازی های بی نظیر و مبارزات تن به تن نفس گیر
    گیم پلی عالی و محبوب در سبک RPG
    وجود شخصیت های MARVEL از جمله Captain America, Thor, Hulk, Iron Man و Spider-man
    دارای خط داستانی جذاب و حماسی
    وجود صد ها مأموریت مختلف
    وجود دشمنان مختلف از سطح ساده تا رئیس های خطرناک
    قابلیت کسب و استفاده از نیروهای ویژه
    توانایی تجهیز و ارتقای شخصیت ها
    قابلیت استفاده از شخصیت های مختلف به صورت دلخواه
    قابلیت تنظیم کنترلر دو دو حالت مختلف
 

بازی MARVEL Future Fight


شخصیت های MARVEL که در مجموعه ای با عنوان MARVEL Universe قرار گرفته اند، دارای قدرت های ویژه و توانایی های فرا بشری هستند. آن ها از لحاظ هویت و شخصیت و ظاهر و قابلیت ها با یکدیگر کاملاً تفاوت دارند اما همه آن ها هدفی واحد را دنبال می کنند و آن هم نجات بشریت از دست دشمنان فرازمینی است. فیلم The Avengers که برای اولین بار شخصیت های مختلف ماورل را کنار یکدیگر جمع کرد، نگرشی جدید از مجموعه MARVEL Universe را نمایان کرد.


همین تغییر بزرگ باعث شد تا این فیلم به یکی از پر فروش ترین فیلم های تاریخ تبدیل شود. همچنین The Avengers سوژه فوق العاده ای برای ساخت بازی های مختلف توسط کمپانی های مختلف بود. حالا بعد از گذشت چند سال، شرکت بازی سازی Netmarble Games کشور کره جنوبی یکی دیگر از بازی های مربوط به شخصیت های MARVEL را رونمایی و به صورت رایگان عرضه کرده است. این بازی MARVEL Future Fight یا مبارزه آینده ی مارول نام گرفته است و مربوط به داستانی مشابه داستان The Avengers می باشد.


Netmarble Games برای ایجاد تازگی بیشتر و البته منحصر به فرد کردن بازی MARVEL Future Fight در اقدامی جالب و صد البته با توجه به درخواست های بسیار زیاد مردم از کمپانی MARVEL، شخصیت های دیگر MARVEL را هم به جمع شخصیت های حضور یافته در فیلم The Avengers آورد. این حرکت باعث شد تا کاربران بسیار زیادی این اثر را ارج نهند. به ویژه که این بازی رایگان نیز می باشد.


در بازی MARVEL Future Fight شما در نقش قهرمانان MARVEL از جمله Hulk, Thor, Iron Man, Captain America, Spider-man و … برای نجات بشریت و از بین بردن ظلم و تباهی نقش آفرینی می کنید. ماجرای MARVEL Future Fight به جنگ شخصیت های قهرمان مارول با نیروهایی که از آینده می آیند می باشد. نیک فیوری با ارسال پیغامی این خبر را اطلاع رسانی می کند و حالا شما می بایست قهرمان های MARVEL را جمع آوری کرده و از حمله دشمنان جلوگیری کنید.


سبک بازی RPG (نقش آفرینی) و نمای بازی سوم شخص است. شما می توانید به دو صورت (دو نوع کنترلر) شخصیت های بازی را کنترل کنید. می توانید شخصیت های خود را ارتقاء دهید و از نیروهای ویژه ای که به دست می آورید استفاده کنید. دشمنان شما بسیار خطرناک هستند پس قهرمانان را فرا بخوانید و به جنگ اصلی قدم بگذارید.


توجه: قبل از اجرای این بازی، دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید. این بازی برای اجرا به اینترنت نیاز دارد و می بایست در طی هر لحظه از بازی این ارتباط پا برجا باقی بماند. توجه کنید که این اتصال جهت ثبت و به روزرسانی اطلاعات و رنکینگ ها می باشد و حجم زیادی از اینترنت در بازی صرف نمی شود. این یعنی اینکه حتی با اینترنت موبایل هم می توان این بازی را اجرا کرد.


نکته: فایل دیتای این بازی می بایست در فولدر sdcard/Android/data قرار بگیرد.

 



موضوعات مرتبط: دانلود بازی (اندروید) , , ,

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست

مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
تبادل لينک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تک درخت و آدرس lonetree.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سايت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 777
:: کل نظرات : 19

آمار کاربران

:: افراد آنلاين : 1
:: تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاين


آمار بازديد

:: بازديد امروز : 121
:: بارديد ديروز : 0
:: بازديد هفته : 422
:: بازديد ماه : 4357
:: بازديد سال : 15482
:: بازديد کلي : 275864
منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری